The best of

av TwistedAngie.

Spotify link! –Mötley Crüe – Beauty

Bilde

Bilde

BildeBilde

 

Bilde

Bilde

BildeBilde

BildeBildeBilde

Bilde

 

Har selvfølgelig fler bilder, men de ligger på en annen disk. Takkgudihelvede for at 17mai er over, jeg liker ikke 17 mai. Jeg feirer ikke 17mai, skulle mobbe ei som var innom jobb i går fordi ho hadde tre barn så ho måtte feire. Fikk heller slengt tilbake at hevnen var søt, for når jeg fikk barn så måtte jo jeg også! Joda, skal si meg enig der, men da har man da en grunn til og feire. Jul, påske ect feirer man ikke etter man har fylt 16-17 frem til man har barn eller barn i familien man kan feire med føler jeg. Nå har jeg heldigvis samboerens familie og feire jula med da, det er hvertfall koselig. Men hadde det ikke vært for de hadde jeg nok heller sitti hjemme med noe hjemme mekka mat forann tv/ps3/pc med film og spill.(og ei flaske med god vin, eller to.)

Hvordan var din 17mai? 🙂